Cserkovich 2015.02.20. 20:12

Pink Lady - avagy a kreativitás diadala

Sziasztok!

 

Na, ezt nem BÍROM kihagyni! Ezt látnotok KELL!

 

pinklady1.jpg

 

 Mint rendesen, most is átnéztem a két legközelebbi élelmiszerbolt akciós kiadványát, és általában úgy vásárolok hogy a heti élelmiszert és háztartási dolgokat a leárazott termékekből válogatom össze, ha lehet. A világ (egyik) legdrágább országában valóban nem mindegy, hogy olyan dolgot veszek, ami a héten egy tízes, 20-30-40 korona helyett.

 

Most is így tettem, szépen átlapoztam a heti akciós kínálatot, a héten még nem vettem gyümölcsöt sem zöldséget, szóval elindultam vásárolni.

 

Az újságban volt akciós alma is, Pink Lady névre hallgat, elég finom, gondoltam, most veszek, mert egyébként elég drága. Volt hozzá egy extra is, azt írták, hogy

 

pinkladyujsag.jpg

 

"6 db-os csomag, almamelegítővel (eplevarmer) ami megvédi az almát a szatyrodban vagy táskádban".

Nem tudom, hogy olasz dizájntermék-e, és azért jött létre, mert úgy gondolta a tervezője, hogy ott Északon biztos fáznak szegény almák, küldünk velük almamelegítőt, vagy esetleg egy skandináv dizájnercsemete diplomamunkája volt-e, és már itt csomagolták hozzá az almákhoz, de mindkét nép híres az ő formatervezőiről, az biztos.

Fénykép is volt hozzá, de ÁÁÁ, gondoltam, ez nem lehet, ilyen hülyeséget csak nem talál ki senki.

 

Tévedtem.

 

 

pinklady2.jpg

 

A boltban ott volt feltornyozva a sok-sok szépen, hatosával becsomagolt alma, és mindegyiken kis matrica volt, GRATIS felirattal, kis fényképpel, amin rajta van az ominózus találmány, mely megvédi almáinkat a hátizsákban vagy táskában. Vettem is gyorsan egyet, és már alig vártam, hogy hazaérjek, és kipróbálhassam azt, amiről eddig álmomban sem gondoltam, hogy létezik, de most már KELLETT egy belőle, különös tekintettel arra, hogy ingyen volt, ahogy a matricán is ez állt.

 

pinklady3.jpg

 

Na, gyorsan bevásároltam, majd hazavittem legújabb zsákmányomat, és csak miattatok, hogy megoszthassam ezt az élményt veletek, dokumentáltam a kicsomagolást, lefotóztam lépésenként. Mint látjátok, gyönyörűen, külön csomagolva ott feküdt az almák alatt "A" termék, melyre fél órája még nem, de öt perccel később már annyira vágytam.

 

És IGEN!!! Kibontottam, és máris felöltöztettem egy almát, a legszerencsésebbet, amelyről úgy gondoltam, a legjobban fázik.

 

Íme:

 

pinklady4.jpg

 

Hát igen. A képen annyira nem látszik a színárnyalat, de az almapulcsi gyönyörű mályvaszín vagy fukszia, nem is tudom, és a tetején színben teljesen megegyező a kis szívecske alakú gomb, rajta természetesen a Pink Lady felirat. Hogy szegény Jonatánok, golden és zöld almák, akiknek nem volt még soha saját, névre szóló kötött pulóverük irigykednek-e, vagy sem, azt nem tudom, de az biztos, hogy a termék maga jól néz ki.

 

A kreativitás diadala alatt azt értem, hogy valaki kitalálta és én rohantam megven valóban, az ember soha nem gondolta volna egy csomó hasznos dologról, hogy egyáltalán létezhet, ma pedig már a mindennapjaink része.

 

Én magam egy eléggé nyitott és kíváncsi személyiségnek tartom, aki már látott azért ezt-azt a világon, de a mai nap után már úgy fogok lefeküdni aludni, hogy nem halok meg hülyén és tudatlanul, ismét szélesítettem látókörömet, és mélyítettem ismereteimet a hülyesé különleges dizájntermékek világában, és hogy eme vadiúj tudásomat nektek is átadom, hiszen nem szeretnék irigy lenni, és most már ti is úgy hajthatjátok álomra a fejeteket, hogy ma valami teljesen új és különleges dolgot láthattatok.

 

Jó éjszakát!

 

Címkék:design vicces termékek komment

süti beállítások módosítása