Cserkovich 2013.06.19. 17:26

Mai mocsármérés

Sziasztok!

Ma nagyon érdekeset mértem. Egy utat, ami nem is út.

2013_061705.jpg


Kaptam egy feladatot, a térképen egy lehajtó be volt karikázva és oda volt írva hogy tereppontokat és az utat kérik meg a folyó szélét, a víztükör magasságát (biztos nem számít a vízszint ingadozása, nem tudom).
Először odamentem és meg is találtam, normális útkereszteződés, bicikliúttal, buszmegállóval, híddal, mindennel. Fel is mértem mint a jó gyerek, mindent, amit találtam. A  pirossal karikázottat.

2013_0617orto.jpg
Visszaír a megrendelő, hogy nem azt kellett volna hanem attól úgy 160 m-re lévő területet (a kékkel jelöltet).  Megnézem a térképen (az önkormányzat hivatalos honlapján) hűha, két kereszteződés van, a kisebbet kellett volna felmérni. Tök ciki, vissza kell menni. Közben azon gondolkodtam, hogy lehetek akkora gyík, hogy nem találtam meg a helyszínt. Egy kollégával együtt mentünk. Ő ment elől, és megállt a már felmért kereszteződésben. Mondom neki, hogy ezt én már felmértem de nem ezt kellett volna, visszafelé kell mennünk, de menjünk inkább gyalog, mert a kocsiból nem látszik (???). 
Szóval odaértünk a kisebbik kereszteződéshez, és ez a látvány fogadott:

2013_061708.jpg
Ez volt az út helyén. Na nem baj, felmérjük:

2013_061710.jpg
Békalencse aszfalt helyett

2013_0617039kis.jpg
Szerencsére minden műhold megvolt, ami kellett :-)

2013_061745.jpg
De gumicsizma nélkül nem ajánlott bemenni.

2013_061746.jpg
Legalább a virágok szépek voltak.
A norvég sás meg nád ugyanúgy vág, mint a magyar, viszont a szúnyogok csípése egy nap késéssel kezdett el viszketni. Úgy látszik, itt senki nem siet.

komment

süti beállítások módosítása