Cserkovich 2013.06.18. 11:42

A csereautó

Sziasztok!

Úgy 4-5 hete volt egy autóbalesetem. Álltam a sorban, a mögöttem lévő autó is állt, de egy harmadik nekilökte őt az én autómnak és benyomódott a hátsó lökhárító. Úgy négy hét míg elérkezett a biztosítótól a szervizig az ügy, szóval ma behívták az autót hogy kicserélik az egész hátsó elemet, de ez kb. három napba fog telni, szóval kaptam egy csereautót.

Ezt:

2013_0617003.jpg

Szerelem volt első látásra. :-)

Nem egy földmérő autó, inkább családi, de csak az egyik hátsó ülést kellett lehajtanom, és be is fér a műszerállvány. A műszert meg be kell kötni az ülésre.

2013_0617002.jpg
Mivel automata, kicsit olyan érzésem van, mint mikor dodzsemet vezettem a vidámparkban, csak ennek sokkal szebb a fényezése meg kényelmesebb az ülése.

2013_061701.jpg

Eldöntöttem, hogy ilyen családi autóm lesz, úgyhogy el is kezdek spórolni. :-)

komment

süti beállítások módosítása