Cserkovich 2011.09.11. 15:21

Első síugró verseny

Életem első síugró versenye amit élőben láttam a mai kontinentális kupa (COC) volt. Ma Trondhaimben a Granåsen sícentrumban volt megrendezve.

 



Csak hogy érzékeltessem a méreteket:

 


Aki még nem látott ilyet, az ott találja az ugrót ahol mutatom.

 


Kicsit közelebbről is félelmetes

 


De neki nem az:

 


Neki sem:

 


Ilyen meredek lejtőre érkeznek (csak gyalog voltam ott, az is elég volt). A számozás 150-ig van, a felső piros mellett a 123-as, az alsó mellett a 140-es szám látható

 


Mentőegység. Szerencsére nem volt rájuk szükség.

 


Először a fiúk versenyét láttam. A versenyt Peter Prevc nyerte Szlovéniából második a lengyel Alekszander Zniszczol, harmadik a norvég Atle Pedersen Roensen.  4. helyezett szlovén Robert Hrgota, és két norvég az 5. és 6. helyen Anders Bardal, Tom Hilde.

 


A fiúk versenye után megnéztem a lányokét  is, ők a kisebb sáncról ugrottak. Folytatás később...

 


 

 

Címkék: komment

süti beállítások módosítása