Cserkovich 2011.06.10. 20:23

Állatok és növények

Na, ahogy ígértem, ami a kirándulás képeiből kimaradt, most bemutatom. Nem lesz túl sok kép mert sajnos sem a madarak sem a lepkék nem szoktak megvárni, hiába kérem őket.
Itt van életem első repülő madara egy sirály (måke vagy måse)


Barázdabillegető (linerle vagy vippestjert)


Ezt még gyakorolni kell:


Csigaforgató (tjeld)


A párjával:


és a gyerekek:


Ez lehet a sirálytojás mert amikor arrafelé mentem, egy sirály el akart kergetni. Jól megijesztett. Én meg őt.


Vízicsiga és mellette még úszik valami amit csak utólag vettem észre.


Medúza (glassmanet)


Ember (menneske)


Ez egy művészkép, bárki bármit beleképzelhet mi is ez.


Sajnos bálnával, medvével, farkassal, jávorszarvassal, rénszarvassal, sarki rókával nem találkoztam. Egyiket- másikat nem is bánom.

komment

süti beállítások módosítása